Vakantie dag 1- Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Anna Huizinga - WaarBenJij.nu Vakantie dag 1- Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Anna Huizinga - WaarBenJij.nu

Vakantie dag 1- Boston

Blijf op de hoogte en volg Anna

29 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Boston

Oke, dag 1. In eigen stad. Sochtends Solbritt van het vliegveld ophalen, en de dag doorbrengen in Boston.
Omdat ik letterlijk haast in Boston woon moest ik dus de rondleiding verzorgen.

We begonnen in Boston common, het park in het midden van Boston. Veel eekhoorns te zien, doordat die aan het inzamelen zijn voor hun winterslaap. Zo erg, dat ze gewoon bij mensen komen bedelen (was ook te zien aan hun gewicht)

Vervolgens even wat winkelen, want Solbritt komt uit Texas, waar het gewoon nog haast zomer is.... dus welkom op de East coast, waar het haast vriest!
Dus na wat winterkleding kopen voor haar, terug naar de auto (om tassen te droppen) en even wat lunch halen. Lekkere pizza! Vervolgens door naar de Oceaan, en northen end. Ook wel bekend als klein italie, door de vele italiaanse restaurants en gebak kraampjes. Ook nog even een Canolli gehaald. Typische Boston snack. Kan natuurlijk niet missen bij de tour.

Vervolgens maar opweg naar huis, waar we de nacht verbleven. Omdat we er vroeg uitmoesten om om 6 uur de Huur auto op te halen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Boston

Een jaar lang naar Amerika! -Au Pair-

Een jaar als Au Pair aan het werk in de USA!

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2019

Week 40

06 Maart 2019

Week 38

25 December 2018

Week 28

14 December 2018

Week 21-26

09 November 2018

Week 21
Anna

Mijn naam is Anna Huizinga en ik ben Een jaar lang als een Au Pair in USA! Ik ben 21 jaar oud, en leef met mijn host familie in Framingham,MA. Ik zorg voor 2 kinderen van 3 en 5 jaar oud! Wekelijkse verslagen, met verhalen over de kids, en mijn eigen reizen.

Actief sinds 28 Juni 2018
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 10643

Voorgaande reizen:

11 Juni 2018 - 11 Juli 2019

Een jaar lang naar Amerika! -Au Pair-

Landen bezocht: