Week 20 vakantie East Coast - Reisverslag uit Framingham, Verenigde Staten van Anna Huizinga - WaarBenJij.nu Week 20 vakantie East Coast - Reisverslag uit Framingham, Verenigde Staten van Anna Huizinga - WaarBenJij.nu

Week 20 vakantie East Coast

Blijf op de hoogte en volg Anna

20 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Framingham

De week van mijn vakantie!
Mentaal voorbereiden, want het is koud! Maar we gaan er voor! Hoe zal de planning eruit zien?

WOENSDAG- Solbrit (Duitse au pair uit Dallas, Texas) van vliegveld halen, en Boston verkennen.
DONDERDAG- huur Auto ophalen, en vertrekken naar het Acadia National park.
VRIJDAG- White Mountain national park, en terug richting Boston.
ZATERDAG- vliegen naar Toronto, en onderweg naar de niagra waterval.
ZONDAG- vliegen van Toronto, naar New York.
DINSDAG- Solbrit terug vliegen naar Dallas, en ik met de bus terug naar Boston!
En dan woensdag Halloween vieren met mijn Host familie!

Eigenlijks een enorm gereis, maar enorm veel zien, en zeker een hele leuke ervaring! Ik zie hier zo erg naar uit!

Oke, de vakantie is bijna over, maar omdat ik op zoveel plaatsen ben geweest, ga ik dagelijkse verslagen maken! Met fotos natuurlijk!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Framingham

Een jaar lang naar Amerika! -Au Pair-

Een jaar als Au Pair aan het werk in de USA!

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2019

Week 40

06 Maart 2019

Week 38

25 December 2018

Week 28

14 December 2018

Week 21-26

09 November 2018

Week 21
Anna

Mijn naam is Anna Huizinga en ik ben Een jaar lang als een Au Pair in USA! Ik ben 21 jaar oud, en leef met mijn host familie in Framingham,MA. Ik zorg voor 2 kinderen van 3 en 5 jaar oud! Wekelijkse verslagen, met verhalen over de kids, en mijn eigen reizen.

Actief sinds 28 Juni 2018
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 10638

Voorgaande reizen:

11 Juni 2018 - 11 Juli 2019

Een jaar lang naar Amerika! -Au Pair-

Landen bezocht: