Vakantie Dag 6 -New York City - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anna Huizinga - WaarBenJij.nu Vakantie Dag 6 -New York City - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Anna Huizinga - WaarBenJij.nu

Vakantie Dag 6 -New York City

Blijf op de hoogte en volg Anna

09 November 2018 | Verenigde Staten, New York

Op maandag een plan gemaakt over wat we zouden gaan doen. We zouden naar Broadway, Broakline Bridge, Statue of Liberty.

Dus eerst de stad in, en wat rondkijken. Vervolgens de Broakline Bridge. Dat is een erg oude, hele mooie en druk bezochte brug. Maar erg mooi om te zien. Vervolgens over de brug gelopen, nog met wat Nederlandse dames gepraat. ( in de 2,5 dagen in New York ben ik denk ik 4-5 Nederlanders tegengekomen) deze dames zochten de weg naar een café en de metro. Helaas kon ik ze daar niet mee helpen. Wel apart om zoveel Nederlanders tegen te komen in zoon grote stad. En ook raar voor mij om gewoon weer eens Nederlands te praten. Zo gek hoe een andere taal zo gewoon kan worden dat je soms automatisch overschakelt naar het Engels, en ook letterlijk in het Engels begint te denken! Maarja dat doe ik nu haast ook al 5 maanden! Maar terug naar de vakantie.

Vervolgens over de brug gelopen, en opweg gegaan naar de State Farry. Een gratis boot trip langs het Vrijheidsbeeld. Erg indrukwekkend en mooi om te zien. Wel had ik verwacht dat het groter zou zijn.

Vervolgens nog weer wat rond lopen in het centrum van New York en opzoek naar een restaurant/bar. Want we wouden de avond ook even leuk afsluiten aangezien we de volgende dag weer naar huis zouden gaan! Dus weer een dak terras restaurant/bar uitgekozen. Om te zorgen dat je niet weg gaat zonder te betalen (ook omdat het een bar is) vragen ze in het begin voor je betaal pas. Dus ik overhandigde mijn Craditcard. Later komt de ober terug en zegt opeens:”zijn jullie Nederlands?” Dus ik wat verrast van uhhmm ja! Zegt ze “ik ook!!” Zoals ik al zij, Nederlanders zijn overal te vinden. Dus een erg leuk gesprek met haar gehad, en even wat gezellig gepraat. (Ze herkende de Rabobank pas)
Vervolgens na wat eten en wat Coctails weer op naar het hotel.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, New York

Een jaar lang naar Amerika! -Au Pair-

Een jaar als Au Pair aan het werk in de USA!

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2019

Week 40

06 Maart 2019

Week 38

25 December 2018

Week 28

14 December 2018

Week 21-26

09 November 2018

Week 21
Anna

Mijn naam is Anna Huizinga en ik ben Een jaar lang als een Au Pair in USA! Ik ben 21 jaar oud, en leef met mijn host familie in Framingham,MA. Ik zorg voor 2 kinderen van 3 en 5 jaar oud! Wekelijkse verslagen, met verhalen over de kids, en mijn eigen reizen.

Actief sinds 28 Juni 2018
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 10645

Voorgaande reizen:

11 Juni 2018 - 11 Juli 2019

Een jaar lang naar Amerika! -Au Pair-

Landen bezocht: