Week 15 - Reisverslag uit Framingham, Verenigde Staten van Anna Huizinga - WaarBenJij.nu Week 15 - Reisverslag uit Framingham, Verenigde Staten van Anna Huizinga - WaarBenJij.nu

Week 15

Blijf op de hoogte en volg Anna

24 September 2018 | Verenigde Staten, Framingham

Brrrr! Weer verandering! Koud!!!!
Nouja 14 graden ongeveer deze week... wel even wennen hoor! Jas en dichte schoenen uit de kast halen!
Gelukkig kon Noah er vandaag wel van genieten.... nouja toen ik vertelde van de winter komt eraan keek hij me aan en werd zo gelukkig! Dus ik vroeg hem van waarom wordt je daar vrolijk van? Het wordt zoveel kouder dan dat het is nou! Hij vertelde me dat hij niet kon wachten tot winter want ja dan werdt het kerst en krijgt hij cadeautjes! Tja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Framingham

Een jaar lang naar Amerika! -Au Pair-

Een jaar als Au Pair aan het werk in de USA!

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2019

Week 40

06 Maart 2019

Week 38

25 December 2018

Week 28

14 December 2018

Week 21-26

09 November 2018

Week 21
Anna

Mijn naam is Anna Huizinga en ik ben Een jaar lang als een Au Pair in USA! Ik ben 21 jaar oud, en leef met mijn host familie in Framingham,MA. Ik zorg voor 2 kinderen van 3 en 5 jaar oud! Wekelijkse verslagen, met verhalen over de kids, en mijn eigen reizen.

Actief sinds 28 Juni 2018
Verslag gelezen: 163
Totaal aantal bezoekers 10650

Voorgaande reizen:

11 Juni 2018 - 11 Juli 2019

Een jaar lang naar Amerika! -Au Pair-

Landen bezocht: