Week 13 - Reisverslag uit Framingham, Verenigde Staten van Anna Huizinga - WaarBenJij.nu Week 13 - Reisverslag uit Framingham, Verenigde Staten van Anna Huizinga - WaarBenJij.nu

Week 13

Blijf op de hoogte en volg Anna

09 September 2018 | Verenigde Staten, Framingham

Spannende week! Veel plannen en ook de week van mijn verjaardag! Het concert van Ed Sheeran!

Vandaag eindelijk het lef gevonden om op pad tegaan naar de grote stad...
Want ja, eigenlijks zag ik er zo erg tegen op om in de grote stad te rijden... maar ik heb het gedaan! En het viel zo erg mee! Boston is echt maar 30min rijden! En dat verraste me ook echt, ik had het wel eens opgezocht maar nooit het lef gehad om er heen te gaan. Toch echt het besluit genomen om er heen te gaan want het moet er zo mooi zijn! En wauw dat was het zeker, wel even wennen natuurlijk zoon grote stad, met enorme gebouwen. Samen met karmen erop uitgeweest en besloten om gewoon even in het stads park rond te hangen, wat te winkelen en lunchen. En misschien daarna naar het aquarium. Helaas was het vandaag toch erg koud buiten nouja rond de 18 graden, mede doordat het bijna storm seizoen is. Dus de tempraturen kunnen soms erg veranderen. Vanaf dinsdag wordt het weer 27 graden! Dus 10 graden verschil per dag...
dus na de lunch toch ook maar besloten om terug te gaan richting huis. Het aquarium wil ik echt nog wel eens naartoe netzoals het museaum of arts. Dat is een van de beste museaum in de wereld. Moet enorm mooi zijn! Maar daar kom ik ooit nog wel eens.
Maar ik kan nu dus wel zeggen, ik ben in Boston geweest en vond het geweldig en nu ik me er gewoon ook wat vertrouwd bij voel, met het rijden enzo zal ik er ook zeker vaker komen!

Vrijdag was het dan zo ver! Mijn verjaardag! Ik had de dag vrij genomen, en hoefde alleen Noah naar school te brengen. De dag zelf, tja Noah naar school, Fred in Canada, Addy thuis en de Oma over de stoep om mijn diensten over te nemen. Ik heb echter geen klik met de oma van de kids, en de kinderen ook niet.... dus elke keer trekken de kids naar mij toe, en tja dan raakt de oma geirriteerd omdat tja simpel gezegt de kids haar niet mogen... wat raar is, want mijn idee van families zijn dat oma’s altijd geweldig en lief zijn! Nou deze niet... maar ze probeert haar best te doen... dus ik zat mijn verjaardag eigenlijks alleen te vieren... facetimen met het thuis front en Addy natuurlijk ook, want die wil altijd hoi zeggen tegen mama en de rest. Heerlijk zoon sociaal kind!
Ook prachtige cadeau’s gekregen! Voel me zo thuis hier, en ze laten me echt merken dat ik toch ook dierbaar voor hun ben!

Later de dag opweg richting Gillette stadium! Voor het concert van Ed Sheeran! En wauw wat een prachtig spektakel! Voor programma van Anne Marie en Snow Patrol en daarna dus Ed Sheeran!
Geweldig hoe groot het stadion was! Het is het stadium van de patriots. Dat is een erg bekend voetbal team! Nouja niet de voetbal dat wij kennen! Meer de rugby kant!

Vandaag mijn eerste les gehad op de universiteit van Framingham! Een engels class om mijn engelse uitspraken, en gramatica te verbeteren! (Maar meer reden omdat het verplicht is voor het visa....)
Het was opzich wel leerzaam, en ook niet zo heel erg! Het is grappig om een groep mensen te zien met verschillende nationaliteiten. Van mijn leeftijd (au pairs) tot oudere mensen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Framingham

Een jaar lang naar Amerika! -Au Pair-

Een jaar als Au Pair aan het werk in de USA!

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2019

Week 40

06 Maart 2019

Week 38

25 December 2018

Week 28

14 December 2018

Week 21-26

09 November 2018

Week 21
Anna

Mijn naam is Anna Huizinga en ik ben Een jaar lang als een Au Pair in USA! Ik ben 21 jaar oud, en leef met mijn host familie in Framingham,MA. Ik zorg voor 2 kinderen van 3 en 5 jaar oud! Wekelijkse verslagen, met verhalen over de kids, en mijn eigen reizen.

Actief sinds 28 Juni 2018
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 10656

Voorgaande reizen:

11 Juni 2018 - 11 Juli 2019

Een jaar lang naar Amerika! -Au Pair-

Landen bezocht: